Trandafirul rosu

Randuri…

Versuri…

Lacrimi…

Speranta…

Muzica…

Natura.

Toate sunt ingredientele unei zile de august. Unei triste zile de august.

Mi-e dor de tine, dar nu conteaza. Tu nu trebuie sa stii asta. Imi va trece! Esti departe, dar totusi atat de aproape. Credeai ca ai fugit, ca ai scapat? Te-ai inselat! Ai ramas inchis in camaruta intunecata a inimii mele. La fel de frumos, sincer, tandru…Tot ce-a fost viermanos am curatat, tot ce-a fost putred, cu iz de mucegai, am sters, cu pufosul burete al iubirii. Tu esti acolo, la fel de vie a ramas amintirea ta!

Ma privesti cu aceiasi sclipire in ochi, ma prinzi cu ai tai clesti puternici si ne iubim pana la rasarit. Ma mangai tandru, te joci in parul meu si ma saruti suav pe frunte. Nisipul imi gadila talpile, marea imi curata inima, razele soarelui proaspat rasarit, imi incalzeste sufletul.

Tu esti departe… om al marilor si oceanelor. Vaporul pe care te aflii la ani lumina distanta nu cred ca va mai poposi vreodata in portul inimii mele. Nu fizic…dar amintirea va ramane intotdeauna!

Iti oglindesti chipul in fieacare picatura de ploaie si-n fiecare lacrima ce-mi spala obrazul ars de dor. I-ti aud glasul calm si tandru in lina adiere a vantului de vara, pasii in valurile marii ce se sparg la mal. I-ti vad sufletul, inima calda in fiecare raza a soarelui ce-mi lumineaza chipul. Dar esti departe, ai plecat pentru totdeauna! Dar eu voi continua sa cred, sa sper…ca intr-o zi vei reveni pe drumul meu si poate ne vom raintalni la intersectia inimilor noastre.

Sunt ca un trandafir rosu. Am crescut la fel ca el. Dintr-un boboc zgribulit, am inflorit in bataia zambetului tau.

Am radiat de frumusete, de implinire, de speranta…

Dar, ca oricare trandafir, ce se ofileste dupa ce i-a trecut vremea, mi-a venit si mie randul sa ma ofilesc…de dor. Mi-a trecut vremea! Vremea cand radiam de fericire in bratele tale!

Ma inchid incet,  incet asemeni lui. Petalele sperantei imi cad una cate una, pana voi ajunge o tulpina plina de spini.

Vreau sa zambesc din nou, sa radiez in lumina soarelui, nu ca un boboc sau ca un spin, ci ca un trandafir rosu, proaspat inflorit!

Vino inapoi!

Lasă un răspuns

