Leapsa 1

Pentru ca eu am cam lipsit o perioada de pe wordpress ( vreo 2 luni) si nu am mai apucat sa citesc mare lucru ” de pe la voi” ( nu degeaba aveam 1400 de mail-uri ) am vazut ca am cam ramas in urma cu cateva lepse, de care promit sa ma „tin” in viitorul apropiat. Si, bineinteles ca: toate trebuie sa ” mearga” mai departe la cei care intra p-aci, pi la mini!

1. Zi-mi ceva despre tine.

Pfff, de cand am facut blog-ul asta am scris foarte multe despre mine. Cine mai are nelamuriri ma poate intreba. 😀

2. Ai porecle? Care?

Nu am si nici nu vreau.

3.  O melodie  trista si una perfecta.

Melodie trista: Dj Aligator: Close to you

Melodie perfecta: Tot ce e semnat Parazitii!

4. Desenul animat preferat din copilarie.

Tom & Jerry bineinteles! Desene la care ma mai uit si in ziua de azi.

5. Ce nume ti-ar placea sa ai daca ai putea avea altul?

Mie imi place foarte mult Bianca. Dar daca ar fi sa mi-l schimb, ceea ce-i putin probabil, cred ca ar fi Andreea.

6. Ce animale iti plac?

Toate! Dar pe primul loc sunt cateii. Nu degeaba am unul acasa :)) Aaaa, exceptie fac pisicile…nu le suport!

7. Unde te simti in siguranta?

Acasa si langa cei care ma iubesc!

8. Ce iti place cel mai mult sa faci/vezi/mananci/asculti?

Sa fac: sa ma plimb, sa citesc, internetul ma omoara.

Sa vad: imi doresc sa vad toata lumea asta.

Sa mananc: nu pot sa traiesc fara ciocolata – Poiana aerata cu lapte. Daca s-ar putea sa o faca de 2 m!!!

Sa ascult: muzica buna

9. Un lucru care iti place la tine si un lucru care nu iti place:

Cuvantul „Scorpion”  spune totul!

10. Ce urasti cel mai mult?
Minciuna, parsivitatea, prefacatoria, persoanele mediocre si prostia.

11. Ce iubesti cel mai mult?

Natura, muzica, dansul, animalele si cartile. Niciodata nu m-au dezamagit.

12. Un lucru/ o persoana de care nu te poti lipsi?

Nokia, Cola, Poiana si Kent.

13. Ce iubesti cel mai mut?

Raspunsul e la intrebarea 12.

14. Ce te enerveaza cel mai tare?

Persoanele proaste si arogante.

 

9 gânduri despre “Leapsa 1

Lasă un răspuns

