Te urasc

Te urasc pentru ca destinul a lucrat sa ne intalnim intr-un moment de neliniste din viata mea. Te urasc pentru ca m-ai cucerit cu blandetea, cu calmitatea si linistea care o transmiteai in jur, te urasc pentru ca ai stiut sa ma faci sa-mi orientez gandurile catre ce e interzis si m-ai facut sa-mi doresc mai mult de atat.

Te urasc pentru ca nu te-ai dat inapoi cand am visat sa te cunosc in profunzime, te urasc pentru ca m-ai facut sa vibrez in prezenta ta si ai stiut sa ma farmeci cu muzica naturii ce ma invaluia, cu privirea si zambetul carcotas.

Te urasc ca ai intrat in jocul meu si ai jucat mai bine ca mine, te urasc ca mi-ai adus la viata trairi ce de mult le credeam uitate si m-ai facut sa-mi pierd mintile in preajma ta. Te urasc pentru toate gandurile si asteptarile in neliniste. Te urasc pentru fiecare tresarire la auzul telefonului si pentru fiecare mesaj nou, te urasc pentru fluturii din stomac cand iti auzeam vocea.

Te urasc pentru ca soarele nu mai lumineaza ca altadata si luna pare mai trista decat mine, iar stelele nu-mi mai indeplinesc dorintele Te urasc pentru toate lucrurile si locurile care-mi amintesc de tine si pentru aceasta stare de goliciune care-mi intuneca inima.

Te urasc pentru ca nu pot spune ce simt pentru tine. Te urasc pentru ca nu vreau sa-ti cer mai mult decat o clipa de nebunie, te urasc pentru ca nu pot sa spun ca…te iubesc!

D.G.O.

Un gând despre “Te urasc

Lasă un răspuns

