Pentru tine!

Au fost 3 saptamani…1 an, iar acum e el! Cateodata cand stau si ma gandesc la intamplarile din viata mea, le privesc ca pe un roman, un roman ciudat, ca pe un film, poate mai rau…ca pe o telenovela.

Un om, pe care nu-l stiu de foarte mult timp, dar incerc sa am incredere in el. Drumurile noastre n-ar fi trebuit sa se intersecteze niciodata mai mult decat un simplu rezumat referitor la el…un alt el. Dar s-au intersectat, mai mut decat ma asteptam, mai mult decat ar fi fost normal pentru o societate plina de ura, de cruzime, de oameni care te judeca.

N-am avut incredere in el, vedeam doar o persoana care vrea sa-mi faca rau, sa ma raneasca la fel sau poate mai rau decat semenii lui.Il vedeam ca pe un punct pus la sfarsitul romanului. Ultimul punct din carte. Romanul povestilor mele de dragoste, el reprezentand o etapa din viata mea. Dupa acet punct vedeam un alt roman. Despre alti oameni, alte intamplari, alte sentimente. Dar…el a ales sa fie un punct la sfarsit de capitol si nu la sfarsit de carte. Si uite asa a inceput o noua poveste…

Am trecut prin momente in care nu vedeam o iesire, nu vedeam luminita de la capatul tunelului. Fugeam de oameni, nu vroiam pe nimeni in preajma mea. Muzica era singura care ma alina, singura care ma mai tinea in viata, care ma tinea cu picioarele pe pamant. Muzica si lacrimile. Lacrimile…atatea nopti mi-au spalat obrajii, mi-au curatat sufletul de ura, de durere, de disperare. Si tot ele m-au ridicat, mi-au dat putere sa continui atunci cand nu mai vroiam, cand credeam ca nu mai pot, dar am reusi!

Atunci a aparut si el! Cel mai prost moment pe care si l-a putut alege sa apara in viata mea. Il uram pentru ca insista sa-mi intre in ganduri, in suflet, in trairile mele…in viata mea…

Dar a avut rabdare, m-a inteles si m-a ajutat. El a fost luminita de la capatul tunelului. M-a calmat in momente cand o luam razna, m-a ascultat ore in sir, calm, in tacere, rabdator, fara sa-mi inchida telefonul pentru ca-l plictiseam sau pentru ca avea treaba. M-a incurajat, m-a sfatuit, m-a inteles…De multe ori mi-a sters lacrimile, nu la propriu….ci prin vorbe, prin sustinere, intelegere. M-a calmat si mi-a aratat ca inca se mai poate, inca mai am puterea sa ma ridic, sa ma scutur de praf, sa zambesc si sa merg inainte cu capul sus fara sa-mi fie rusine de caderea mea, fara sa ma simt vinovata. Da, datorita lui am reusit sa zambesc din nou! Si vreau sa-i multumesc pentru asta. Pentru ca a avut rabdare, pentru ca m-a primit cu bratele deschise in viata lui, pentru ca m-a incurajat, pentru ca a avut incredere in mine, pentru ca a aparut in viata mea.

A fost singura persoana care mi-a lasat o usa deschisa atunci cand toate casele erau ferecate, care mi-a zambit cald atunci cand sufletul imi plangea, care mi-a intins o mana si m-a ajutat sa ma ridic din noroi, m-a sters de mizerie si mi-a oferit din nou speranta. Speranta pe care o pierdusem de mult…

Dar, din pacate, pe cat de usor a intrat in viata mea, pe atat de usor a si plecat lasand in urma o inima ranita, un suflet trist. Pentru ca mai intai de toate, vedeam in el un prieten, un frate…si i-am pirdut. Un prieten pe care-l asteptam…si a venit. Fara sa ma critice, fara sa ma judece, fara sa ma priveasca cu ochi reci, rai, indiferenti. Un prieten de care aveam nevoie. Un prieten pe care nu-l mai am….

A reusit atat de repede sa-mi redea puterea, speranta, increderea si cel mai important…zambetul! Acum, insa, peste el s-a asternut din nou o manta neagra…

Dupa aceasta perioada mi-am dat seama ca viata este plina de imprevizibil, de necunoscut, de sanse, de oportunitarti. Oportunitati de care trebuie sa te bucuri atunci cand apar, fara sa-ti fie frica ca vei fi judecat, ca se va arunca cu noroi in tine, ca vei fi umilit, batjocorit, privit cu ura si dispret.

Iar eu voi fi…dar nu-mi pasa! Nu-mi mai pasa…am pierdut prea mult ca sa mai am ce pierde si sa-mi para rau…

4 gânduri despre “Pentru tine!

Lasă un răspuns

