Scrisoare de dragoste

Mi-am deschis inima cu gandul ca poate vei intelege tot ceea ce ascunde ea! Dar n-a fost asa, ai ” citit” printre randuri, fara a-ti da seama ca mai tarziu vei avea nevoie de tot ceea ce scria…tocit…in inima mea.

M-ai lasat sa plec, uitandu-ma inapoi n-am vazut decat un chip mazgalit, pierdut intr-un decor mult prea ireal. Totul parea atat de intunecat, doar umbre vedeam in urma mea. Parca mi se derula viata…atatea fete cunoscute, insa tu nu apareai.

De ce nu apareai? De ce nu te gaseam? Nu te gaseam…pentru ca erai ascuns in mintea mea. Erai atat de aproape de mine…insa atat de departe…atunci mi-am dat seama ca ceea ce fac este sa ma indepartez si mai tare de tine. Dar pentru ce sa mai stau? Sa-ti simt flacara din priviri, cum ma arde la fiecare clipire? NU!

Voi sta aici, asteptand clipa reintalnirii unde e liniste si pace, nu ma voi mai intoarce in inferunul tacerii tale. Traiesc cu speranta ca te vei mai intoarce candva, insa daca-i prea tarziu, vei afla…si poate…nu vei regreta asa cum regret eu ca te-am lasat candva…Orice s-ar intampla, voi fi aici, te voi astepta…pe tine!

Mi-am pierdut de mult dreptul la iubirea ta, insa inca mai sper ca ceva se va schimba. Asa greu cum e, nu voi inceta a ma ruga, sa-ti fie bine voi spera. Acu` mi-am dat seama ca tu ai fost mereu acolo pentru mine si eu nu stiam, cineva ma pazea si eu habar n-avem.

Incerc sa ma ridic, nu pot! Ma ridici, dar cad din nou.Incerc sa strig, nu pot! Dar am ecou…

Iar pentru toate lucrurile, pentru tot timpul petrecut cu mine, pentru tot adevarul care m-ai lasat sa-l vad, pentru toate jocurile care m-au adus la viata, pentru toate greselile pe care tu le-ai indepartat. Pentru orice vis pe care tu l-ai facut realitate, pentru toata iubirea pe care am gasit-o in tine, pentru toti acesti pasi pe care i-ai urmat pentru mine…iti voi fi intotdeauna datoare!

Acum sufletul meu de piatra se descarca si parca inca mai aud ultimele cuvinte: ” Sa nu imi mai vorbesti vreodata, cu mine nu vei mai urca niciodata!”. Am incercat sa uit, sa las timpul sa hotarasca in locul meu…insa, nu am putut…

Because of that all my love became a tear in the end!

6 gânduri despre “Scrisoare de dragoste

  1. Vad ca in ultima perioada ai scris numai despre dragoste, despartire, dezamagire…ce se intampla cu tine? Scrii foarte frumos, intr-adevar, dar nu eram obisnuit cu astfel de posturi la tine.

Lasă un răspuns

