Cine sa fie sef?

Cine sa fie sefu`?

Dupa facere organele interne au iscat o mare cearta si anume: Cine sa fie seful?
Creierul a spus: ” Eu trebuie sa fiu seful, pentru ca eu coordonez toate organele.”

Ochii au spus: ” Noi trebuie sa fim sefii pentru ca noi va calauzim in lume.”

Inima a spus: ” Eu trebuie sa fiu sefa, pentru ca eu va dau sangele care inseamna viata.”

S-a bagat si stomacul: ” Eu trebuie sa fiu sef, pentru ca eu va hranesc pe toti.”

S-au bagat si picioarele: „Noi va caram pe toti, deci noi trebuie sa fim sefi.”

Atunci s-a bagat si cacatul : ” Eu o sa fiu sef!” Si organele mai ca n-au crapat de ras

Vazand astea cacatul a zis: „Radeti numai, o sa vedem noi cine va fi sef!” Si timp de 5 zile nu a mai iesit.

Corpul s-a incremenit de durere, ochii au devenit opaci, inima mai ca nu s-a rupt, stomacul se chinuia, picioarele tremurau.

Si atunci au zis in unanimitate: ” Cacatul sa fie sef!”

Si de atunci…Orice cacat poate sa fie sef!

Lasă un răspuns

