4 lumanari

Cele 4 lumanari ardeau incetisor. Ambianta era atat de placuta incat le puteai auzi vorbind:

Prima a spus: ” Eu sunt pacea! Oricum nimeni nu ma mai poate pastra aprinsa. Cred ca ma voi stinge.” Flacara s-a micsorat cu rapiditate si s-a stins in intregime.

A doua a spus: ” Eu sunt credinta! Dincolo de toate, eu nu mai sunt indispensabila, asa ca nu mai are nici un sens sa stau aprinsa.” Cand termina de vorbit, o adiere blanda a stins-o.

Cu tristete ce-a de-a 3-a lumanare a spus: ” Eu sunt iubirea! Nu am forta sa mai stau aprinsa. Oamenii ma dau la o parte si nu-mi inteleg importanta. Ei uita chiar sa-i iubeasca pe cei care le sunt aproape.” Si fara sa mai astepte s-a stins.

Deodata, un copil intra in incapere si vazu cele 3 lumanari stinse: ” De ce nu ardeti, voi ar trebui sa fiti aprinse mereu?” Spunand asta, copilul incepu sa planga.

Atunci ce-a de-a 4-a lumanare a spus: ” Nu va fie frica, cata vreme eu inca mai ard, le putem reaprinde pe celelalte. Eu sunt speranta!”

Cu ochii stralucitori, copilul lua lumanarea sperantei si le aprinse pe celelalte.

Flacara sperantei sa arda mereu in viata ta si astfel fiecare dintre noi poate mentine: Speranta, Credinta, Pace si Iubirea!

Lasă un răspuns

