Cum a fost creata femeia?

O legenda povesteste…

Ca la inceputul lumii, cand Dumnezeu s-a hotarat sa creeze femeia, El a vazut ca epuizase toate materialele in barbat si ca nu mai dispunea de nimic. In fata  dilemei si dupa o profunda mediatatie, iata ce a facut!

A luat rotunjimea lunei, suavele curbe ale valurilor, miscarea tremurata a frunzelor, silueta zvelta a palmierului, tenta delicata a florilor, privirea indragostita a cerbului si veselia razei de soare. Timiditatea randunicii, vanitatea paunului, suavitatea lebedei, duritatea diamantului, blandetea porumbelului, cruzimea tigrului, ardoarea focului si raceala zapezii.

El a amestecat ingredientele, atat de diverse, a format femeia si a daruit-o barbatului. Dupa o saptamana, barbatul vine si spune: ” Doamne, creatura pe care mi-ai oferit-o ma face nefericit. Ea imi cere toata atentia mea, nu ma lasa niciodata singur, vorbeste mult, plange fara motiv, ma face sa sufar. Ti-o inapoiez, nu mai vreau sa traiesc cu ea.” ” Bine!” raspunde Dumnezeu si i-a luat femeia.

Dupa o saptamana, barbatul revine si spune: ” Doamne, ma simt foarte singur, de cand ti-am inapoiat creatura pe care ai facut-o pentu mine, ea canta si juca alaturi de mine, ma privea cu tandrete, privirea ei ma mangaia, ea radea si rasul ei era ca o muzica, ea era frumoasa si atingerea ei era dulce. Doamne, te implor, da-mi-o inapoi, nu mai pot trai fara ea.”

P.S. Acest post este dedicat tuturor femeilor extraordinare si barbatilor, ca sa nu se mai indoiasca vreodata de femeile care le sunt alaturi.

7 gânduri despre “Cum a fost creata femeia?

  1. mai am de asteptat, vreo 2 vieti. in viata asta nu am sanse sa gasesc una normala

  2. Nu neaparat.. Stii bine ca nu vorbeam de nebun ce is, vorbeam ce stie toata lume, si anume cum sunt femeile… As vrea eu sa fie cum zici tu, de ani buni asta tot vreau…si degeaba…

Lasă un răspuns

