Ziua saptamanii si semnificatia ei

Zilele saptamanii au anumite semnificatii, care iti pot influenta personalitatea. Afla ce fel de persoana esti in functie de ziua in care te-ai nascut. Eu m-am nascut intr-o duminica.

Luni

Aceasta zi a saptamanii este dominata de Luna, din acest motiv persoanele nascute in aceasta zi sunt romantice, visatoare, usor de influentat si schimbatoare, in legatura cu fazele lunii. Locurile situate in preajma apelor sunt norocoase, ziua de luni si culoarea argintie.

Marti

Martea este dominata de planeta Marte, patron al luptatorilor.

Astfel, persoanele nascute in aceasta zi sunt energice, curajoase, rezistente. Impulsive si imprevizibile, le sunt favorabile culorile rosu-negru si ziua de marti.

Miercuri

Dominate de planeta Mercur, persoanele nascute in aceasta zi se adapteaza usor oricarei situatii. Au spirit de convingere si sunt intuitive. Culorile norocoase sunt alb si verde.

Joi

Planeta Jupiter domina ziua de joi, de aici rezulta ca persoanele nascute in aceasta zi au succes in afaceri si in comert. Familiste, ele sunt linistite si cumpatate. Mari gurmanzi si deschisi, le sunt favorabile culorile mov, alb si negru.

Vineri

Vinerea este ziua planetei Venus, deci a dragostei, frumusetii si generozitatii. Cei nascuti vinerea au succes in viata si sunt talentati din punct de vedere artistic. Ei cauta armonia si echilibrul, iar culorile favorabile sunt griul si maroul.

Sambata

Cei nascuti sambata sunt dominati de planeta Saturn, sunt in general persoane singuratice, bolnavicioase. Au succes in stiintele exacte si in ezoterism. Negru si rosu sunt culorile norocoase.

Duminica

Zi a Soarelui, persoanele nascute duminica au mari succese in viata, sunt boeme si pline de sine. Au o personalitate puternica si capacitati de conducere. Culorile galben si portocaliu sunt cele favorabile.

4 gânduri despre “Ziua saptamanii si semnificatia ei

  1. Multumesc pentru raspuns!:)
    Credeam ca ai avut o sursa anume, in sensul ca banuiam ca te-ai inspirat dintr-o carte.O sa mai revin pe blogul tau sa-l rasfoiesc pt ca mi s-a parut interesant :D.

    O zi fascinanta sa ai!:*

  2. Ma bucur foarte mult ca ti-a placut acest articol, sper sa le citesti si pe celelalte cu placere si sa gasesti lucruri interesante in ele. Cat despre sursa mea…pe net gasesti de toate. :> Mai am si alte articole cu elemente din astrologie, deoarece si eu sunt pasionata de acest subiect.
    Have a nice day!:* Si te mai astept pe la mine…

  3. Multumesc mult pt postarea acestui articol.Imi poti preciza sursa ta de inspiratie?Vad multe elemente din astrologie in acest material si mi-ar face placere s-o studiez mai amanuntit, avand in vedere ca am preocupari spirituale, iar cunostintele mele legate de astrologie nu sunt asa de vaste.

    Pace, Lumina si Iubire!:)

Lasă un răspuns

