Job-ul viitorului

In scurt timp, dupa cum arata situatia tarii in acest moment, probabil ca toti vom ajunge sa sunam la acest numar:

14 gânduri despre “Job-ul viitorului

  1. pai tu de ce te miri ca ma trezesc dimineata? ar trebui sa ma trezesc seara? nu as dormmi niciodata daca s-ar putea, ca nu imi face nimeni treburile in locul meu, ce sens are sa imi dorm viata. „AI NUMAI O VIATA, SI S-O DORMI SI PE ASTA”?!

  2. mai omule, n-am dormit decat 4 ore aseara si acuma am ajuns acasa de la examen. Ce tot vb tu de dormit pana la 3 dupa-masa, ca sunt in picioare de la 7?

  3. pai daca te miri ca m-am trezit la 8 jumate, cica…de fapt eu de la 7 niciodata nu mai am somn

  4. tu cred ca nu esti in regula „la mansarda”. Oamenii din tara asta nu dorm pana la 3 dupa-masa cum o faci tu

  5. oricum in tara asta toti „mancam rahat”, deci are o logica. Experienta avem in caz ca se cere. Experienta in rahaturi…DE CONDUCATORI !

Lasă un răspuns

