Dor

Mi-e dor de acel zambet cald,

Care ma facea atat de fericita,

Mi-e dor de acea imbratisare,

Care ma facea atat de implinita.

De ce ai plecat, suflet drag?

Ai plecat si m-ai uitat.

Ai uitat de mine, ai uitat de noi

Ai uitat de povestea care-am construit-o amandoi.

Departe-ai plecat si dus ai fost,

Acum cuvintele sunt de prisos,

Dar imi lipsesti si mi-e dor de tine,

Oriunde ai fi, ma gandesc la tine.

Sper ca ti-e bine acolo unde esti,

Pe drumul vietii sa reusesti,

Si macar din cand in cand,

La mine sa zboare al tau gand.

10 gânduri despre “Dor

  1. ups, greseala neintentionata. Dar vad ca nu prea stii ce vorbesti. Stiu limba romana si gramatica la perfectie. am fst cel mai bun in scoala la astea. asa ca nu vorbi fara sa sti, ca nu-i bine

  2. esti cam visatoare biencuto, prea visatoare pentru lumea asta. si eu am fost dar in liceu. eram poetul liceului, pe bune..chiar am si publicat cate ceva.. Dar acum e o pierdere de vreme sa mai faci arta

Lasă un răspuns

