Norul de cenusa

Norul de cenuşă

Vine norul cu cenuşă,

Nu mai pot sa ies pe usă.

Stau acuma intr-un loc

Şi ma uit atent la Boc

Ce imi spune intr-o doara,

Cum că norul nu coboară.

Să nu mai imi fac probleme

Am deja multe dileme;

De şomaj şi sărăcie,

Ce să pun în farfurie.

Totul pare potolit,

Cerul este liniştit.

Nu mai zboară avioane,

S-au mutat toţi pe peroane.

CFR-ul destrămat

Acum s-a revigorat.

Orele de zboruri line

Se transformă acum in zile.

Boc imi spune un lucru crunt

Ce mă face sa mă-ncrunt;

Doi ani de-o erupe bearca,

Ne-om plimba atunci cu barca….

Lasă un răspuns

