Afara ploua!

Zilele trecute am crezut ca mor, la umbra. 35 de grade in mai? Pai in luna iulie ce ne asteapta? 60 de grade la umbra? Sper ca nu!

Am iesit mai devreme din casa sa ma duc pana la magazin. M-am imbracat bine- merci, cu tricou, pantaloni scurti si balerini, ca deh, mureai afara. Si ghici ce? Cand am iesit din bloc, picura. Nu-mi venea sa cred. In sfarsit! Am fost la magazin, mi-am facut cumparaturile si nici n-am intrat bine in casa ca a si inceput furtuna. Nu ma omor dupa vremea asta, dar la ce canicula a fost cateva zile, chiar ma bucur acum, e bine-venita aceasta ploicica, se mai racoreste putin.

Asa ca…dragii mei, dupa cum se spune: ” Asta e vreme de facut copii, sau de numarat banii”, va urez spor la treaba. Sau daca n-aveti de gand sa faceti copii si nici chef de numarat bani, stati si scrieti pe blog, sau cititi blog-uri. ;))

Lasă un răspuns

