Matematica…e grele!

Eram acum 2 zile undeva prin Tineretului, cand vad o Fornettarie. Mi s-a facut pofta si ma duc sa-mi iau si eu niste fornetti. Ajung acolo, ii zic don`soarei sa-mi de de 5  RON si un suc, care era 3,5 RON.

Imi pune tipa in punga, imi cantareste, nuj ce…ii dau banii! 50 RON. Se uita la mine ca impuscata. Eu ii zambesc! Se duce putin mai incolo, se plimba, se invarte si la gemulet nici ca mai vine sa-mi dea restul. Cand ce sa vad. Vorbea cu o tipa si scotea niste bani dintr-un sertar. Tipa cealalta o intreaba: ” 50?”, vanzatoarea: ” da!” si atunci constat cu stupoare, ca mandra, scumpa de ea facea scaderea pe calculator. :O:O:O

Pai cat face mai fata draga 500-85? Totusi am fost fericita ca n-a dat eroare calculatorul si n-a dat nici cu virgula si mi-am primit si eu restul corect…dupa 5 minute! Fuck!

8 gânduri despre “Matematica…e grele!

  1. 50-8,5=41,5 !!! Ai fost fericita ca nu a dat calculul cu virgula? Pai trebuia sa dea cu virgula!:)) Am înțeles ideea, era o figura de stil dar n-ai ales-o prea bine…
    Cat despre vânzătoare, proastele ca asta din poveste nu ma deranjează prea tare in schimb nesimtitele da! Mai ales alea de la magazinele de haine! Cand le aud ,” sunt măsuri mici, 42, 44, n-avem măsura dvs(in condițiile in care eu atat port, poate chiar si 40)”, imi vine sa le f..un pumn in gura!

  2. Deci nu are nici macar 2 clase, ca ttrenu… Si cand te gandesti ca io fac din cap inmultiri de alea de ordinu milioanelor…si nu ma laud, vb serios… Vezi, de asta urasc eu ca m-am nascut in fundu lumii, numit Romania

Lasă un răspuns

