Gay fest

Am mai scris un post despre gay acu ceva timp. Acum vreau sa scriu din nou. Am citit pe blog-ul cuiva ca incepe ” gay fest!” De ce? Chiar trebuie? Adica…bine, n-am nimic cu voi, nu ma intereseaza orientarile sexuale ale nimanui cu exceptia persoanelor din anturajul meu, nu critic si nu judec pe nimeni.

Dar de ce trebuie sa suport eu toata mizeria asta? De ce trebuie sa fiu nevoita sa vad pe strada o parada  de gay…o asemenea parada? Uite, din punctul asta de vedere imi provocati scarba, o mareeeeeeeeee scarba.

Da frate, respect deciziile si parerile tuturor atat timp cat nu ma deranjeaza pe mine, dar voi deja deveniti o problema. Sincer, nu am vazut in viata mea, dar nici nu-mi doresc sa vad doi barbati lingandu-se. E dezgustator! Sunteti libidinosi! Si cred ca noi am fost prea indulgenti cu voi. Nu vreti voi mai bine sa stai cumintei acasa, fara sa va mai dati in spectacol pe strazi?

Ne-ati face o mare favoare, credeti-ma pe curand!

Lasă un răspuns

