Lingi cerul!

Am si eu o rugaminte la toti cei care citesc acest blog. As dori, in masura in care se poate, sa-mi explice si mie cineva o exresie pe care am auzit-o zilele trecute si pe care, oricat de mult m-as stradui sa o inteleg, n-am nici o sansa.

Deci, cine stie sa-mi explice si mie ce inseamna sau ce vrea sa zica o persoana prin: ” Lingi cerul!”

Please, help me!

17 gânduri despre “Lingi cerul!

  1. Zi-i sa-ti linga pizda, sa vada care-i mai dulce , cerul sau pasarica ta :))

  2. era o chestie pe un blog, lasase comm. vb despre viata, dragoste, chestii de genul asta. si la sfarsit a scris:”lingi cerul!” si n-am reusit sa inteleg nici pana acu` care-i treaba cu expresia asta.:D

Lasă un răspuns

