Declaratii de dragoste

Stiam ca oamenii sunt foarte diferiti. Dar totusi sa fie chiar atat de diferiti? De-a lungul timpului am avut ocazia sa cunosc fel de fel de baieti. Cu care am vrut sa am o relatie, cu care am avut, sau baieti cu care am ramas doar la stadiul de amici pentru ca nu erau pe gustul meu. Fiecare a incercat la un moment dat sa ma surprinda cu ceva. Ceva diferit, pentru a-mi atrage atentia. Unele din ” tehnici” mi s-au parut haioase, am ras, altele stupide, am ras si la astea, altele dizgratioase si jenante, am ras si la astea ( stiti voi, cateodata prostia e prea mare), iar altele de-a dreptul geniale. Unele din ele au reusit sa ma cucereasca, altele m-au lasat indiferenta.

Am cunoscut baieti, care pentru a „ma cuceri” nu faceau altceva decat sa dea copy/paste la sms-urile luate de pe google, e de inteles sa zicem, emotii alea, alea…lipsa de inspiratie. Nu toti se nasc poeti.

Altii care imi trimiteau versurile unor melodii de dragoste. Pacat de melodii, unii chiar isi bateau joc de ele. Unii care se straduiau, dar le iesea sau nu prea.

Au fost si unii baieti care au incercat sa ma surprinda cu o floare, un cadou, o vorba frumoasa, un gest dragut…

Ideea e ca…unii mi s-au parut romantici, draguti, iar altii de-a dreptul imbecili. Si da, am facut de cateva ori si chestia aia foarte urata, in care am trimis mesajele inapoi unui tip, CORECTE! Adica frate, daca tot vrei sa cuceresti o tipa, fa un efort intelectual si scrie naibii corect gramatical! Sunt genul de om care pune o eticheta, o bulina rosie foarte mare si foarte importanta si te clasez intr-o anume categorie in functie de ce scrii, cum scrii mai ales si in functie de ce scoti pe gura. Si da, era un tip care se tot tinea dupa fundul meu ( la propriu) si imi dadea cate 100 mii de mesaje pe zi, gen:” Esti soarele, luna, aerul meu”, ” Nu pot trai fara tine, ochisorii mei dulci”, penibilitati d-astea. Si colac peste pupaza, gramatica…gramatica, e extraordinar de grea pentru unii. Dupa ce ca imi scria romanul, trebuia sa mai stau si cate 5 minute pana reuseam sa descifrez ce scria acolo. Pai, bai nene…n-ai sa ma cuceresti niciodata cu mesaje din astea atat de idioate si de jenante. Ma mir cum de nu ti-a fost rusine sa le trimiti. N-ai reusit decat sa-mi inveselesti ziua, dar nu in modul in care ai fi vrut tu. Si da, asta a fost tipul care si-a primit mesajele inapoi, corecte!

In fine, ideea e ca, vroiam sa va povestesc despre ceva ce mi s-a intamplat zilele trecute. Am fost surprinsa sa constat ca mai sunt baieti care reusesc sa iasa din tipar, care stiu sa te faca sa zambesti intr-un mod placut, genial. Am primit un telefon, de la un numar pe care nu-l aveam. Raspund: ” Buna, sunt Marian!” Ma gandesc si intreb: ” Care Marian?” N-aveam nici cea mai vaga idee cine putea fi. Imi explica tipul, ce si cum. Era un fost coleg de munca. Imi zice el cate ceva, stereotipuri din astea, gen: ” ce mai faci?”, ” esti bine?”, etc. Si apoi…sa-mi zica ca…ii place de mine si ca vrea sa iesim sa ne cunoastem. Hmmm…nu! Am prieten! Baiatul insista si imi zice ca are ceva pentru mine. Il intreb: ” Ce?”. Si imi zice: ” O poezie! Facuta special pentru tine. Am vrut sa ti-o dau, dar n-ai mai venit la munca. Asa ca m-am straduit 2 saptamani sa fac rost de numarul tau.”

Am ramas surprinsa. O poezie? In ideea in care l-am vazut o singura data si atunci 10 minute. L-am rugat sa mi-o citeasca, incet, astfel incat sa o pot scrie. Sa-mi ziceti cum vi se pare.

” Nu stiu cine esti,

Nu stiu cum gandesti,

Nu stiu ce sa fac,

Si nu pot sa tac.

Tot ce imi doresc,

Este: vreau sa cred,

Sa te cuceresc,

Si sa te iubesc.

Caci prima vedere,

M-a impresionat,

Si avand putere,

Nu am renuntat.”

Deci: cum vi se pare?

18 gânduri despre “Declaratii de dragoste

  1. Pai atunci terminati odata cu atatea pretentii. Le-ati merita daca nu ati fi cum sunteti. Dar asa, chu-chu

  2. auzi ma la fetele astea ce debiteaza… Poate mai sunt multi, dar le trece cheful sa va faca poezii si sa va ofere ceva frumos, cand vad ca umblati in „curu gol”, si va futeti cu toti, si nu va pasa de nimeni… Nu va ganditi si asa ? Poate voi sunteti cauza

  3. pai sa fim seriosi, io nu-s prost sa ma las calcat in picioare de orice cacacioasa de pizda care „vai, ce te iubesc” si se fute cu altii.. Sunt din astia care pun botu, da io nu-s asa

  4. Pai da. Restul is obsedati de pizda. Eu nu. Cum e mai bine ?? Sa fii un sclav al pizdii, o carpa de barbat, sau sa o faci cu cine merita ??

  5. Pai asta e , nu ii face nimic. Lasa-l sa se sinucida disperat fiind ca nu capata lindic. Eu stau asa de mult…si nu am nicio treaba.. Stiu ca nu se merita, asa ca ce sens are..

  6. Are. Pt ca un om serios nu are nevoie de niciun tertip ca sa ii spuna unei femei ca ii place. Ii spune si gata, nu ca, te-am cautat un secol sau ca nush ce.. Astea is „adaosuri” spuse la vrajeala…

  7. Toti. Pt ca is retardati, nu is in stare de nimic, is niste amarati. Un barbat adevarat nu se roaga la pizda ca la D-zeu. Ala are demnitate…

  8. Hai sa fim seriosi… Pentru o bucata de pizda is multi care se chinuie. Fetele is proaste si pun botu…si ne mai miram de ce is atatea curve

Lasă un răspuns

