Interviul vietii

Vreau sa va povestesc o intamplare foarte interesanta. Dupa cum stiti, fiind in plina criza, iar eu o mandra studenta eminenta de altfel, imi caut un job stabil. Asa ca…mi-am facut frumusel un CV, l-am postat pe cateva site-uri de „specialitate” si am inceput sa-l depun la diverse companii, firme, etc.

Si uite ca sperantele mele si optimismul meu nu m-au inselat. Asa ca….am fost sunata si invitata la un interviu. Eram happy, cum dreaq? Vine si ziua cea mare, ma imbrac eu frumos, ma aranjez, alea, alea, sa dea bine…stiti voi…prima impresie te omoara. Ma duceam la un interviu pentru hostess. Asa ca, m-am imbracat intr-o fustita, o bluza draguta si niste balerini.

Toate bune si frumoase, imi iau hartiuta in mana ( pe care aveam scrisa adresa) si incep sa caut. Intr-un final ajung la destinatie. Intru, timida, un pachet de emotii si sun. Imi deschide o domnisoara. Foarte draguta, eleganta, probabil secretara sau ceva gen. Mai erau acolo doua fete. Asa ca, ma invita frumusel sa iau un loc pe o canapea intr-o camera. Uitandu-ma in jur, constat ca de fapt era o casa locuibila. Ma aflam intr-o bucatarie. Nah…n-am zis nimic. Cine stie?

Incer sa ma fac comoda, vorbeam cu una din fete ( cealalta intrase deja), cand se deschide usa si sunt invitata intr-o alta incapere pentru a mi se prezenta oferta. Eram relaxata, asteptam…si cum surprizele niciodata nu intarzie sa apara, iata ce aflu! Va spuneam mai devreme ca m-am dus pentru job-ul de hostess. Cel putin asa scria in anunt si asa mi s-a zis la telefon cand am fost sunata si pe mail. Dar, am aflat cu stupoare, ca mult asteptatul job de hostess, era de fapt videochat. Huh, ce romantic!

Ma asteptam oarecum, am mai fost patita, invitata fiind la diverse interviuri pentru diferite job-uri, iar cand ajungeam acolo aflam ca de fapt era videochat sau masaj erotic. Asa ca, n-am schitat nici un gest. Priveam.

Tipul, care trebuia sa-mi prezinte ” oferta” a inceput sa bata campii, incercand sa ma convinga cat de avantajos este acest job. Dupa cum bine stiti si voi, ne aflam in plina criza si nu mai gasim locuri de munca pe nicaieri, iar asta este o „afacere foarte banoasa”, au fost argumente care mi s-au adus constant la cunostinta. Mi-a zis cum va trebui sa stau pe net, cu o camera web in fata si sa ma joc cu degetelu` in locurile mele intime. Wtf? Omul ala chiar nu-si dadea seama ca nu ma interesa? Dar din bun simt am tacut si am ascultat. El doar isi facea meseria. Asa ca, mi-a vorbit in continuu timp de vreo 10 min. Urmand sa ma invite la o alta intalnire, cu una din angajatele sale, pentru a ” ma instrui” si a-mi arata arta meseriei. Doar stiti cum e!? Meseria se fura! Mda, auzi…sa ma intalesc cu o tipa, o asa numita Diana, care cica e de 7 ani in meserie, sa-mi arate cum isi baga ea degetelu` in dos. Ce romantic!

In sfarsit a terminat si el de prezentat tot felul de detalii, pe care chiar nu mi-as fi dorit sa le aflu, dar nah…Cand am iesit pe usa aia, am rasuflat usurata, am mai trecut un hop!

Concluzia mea dupa aceasta experienta si inca cateva asemanatoare este ca: avand in vedere directia in care se indreapta tara asta, s-ar putea ca in cativa ani asta sa ajunga sa fie meseria viitorului, asta in cazul in care vrem sa supravietuim cat de cat si sa ne permit orice.

Despre restul zilei am sa va povestesc intr-un post viitor, pentru ca intamplarile neplacute nu s-au terminat aici! Pana atunc, va las ragaz sa va ganditi si sa va raspunde-ti la o intrebare: ce vrei sa te faci cand vei fi mare? ( cred ca v-o amintiti). Oare asta sa fie viitorul multora? Sper ca nu! Sper ca inca mai putem fi optimisti si ca inca mai putem sa ne tinem picioarele pe pamant.

Un gând despre “Interviul vietii

Lasă un răspuns

