Leapsa…sinceritate maxima

1. Ai o porecla?

Hmmm…de-a lungul timpului am avut diverse porecle, dar cea care totusi inca mi-a ramas ( din pacate, pt ca nu o sufar), e ” calarime”, pusa de scumpa mea verisoara…pentru ca sunt foarte inalta. 😀

2.Unde locuiesti?

Pana la 18 ani am locuit in Bacau, acum locuiesc la Bucuresti.

3. Ce inaltime ai?

1, 78 cm :D….tocmai de aia mi se zice si ” calarime” 😀

4. Ai zi onomastica?

Da, de Sf. Dumitru. Nu ma intrebati acum care este al doilea nume pe care il detin pentru ca nu o sa vi-l spun. Important e ca il am si datorita lui imi serbez ziua si de Sf. Dumitru, pe 26 octombrie si de florii. Va prindeti voi care este al doilea nume.:P

5. Ce ocupatie ai?

Principala mea ocupatie este –  studenta – Pe langa asta mai sunt promoter si hostess.

6. Ai frati sau surori?

Da, un frate mai mare decat mine cu 8 ani.

7. Limba materna?

Nothing

8. Limbi vorbite?

Limba romana foarte bine ;)) si engleza.

9. Colectii?

Cand eram mai mica faceam colectie de servetele, parfumuri, bratari, cercei, curele, iconite, bani vechi. Momentan mai fac colectie doar de cercei si parfumuri.

10. Nr la pantof?

38

11. Scoli absolvite?

Generala, Liceul Teoretic Spiru –  Haret din Bacau, iar momentan sunt studenta in anul II la Facultatea de Management Financiar. ( Universitatea Financiar Bancara )

12. Materie preferata

Limba romana

13. Ce hobby-uri ai?

Imi place sa ascult muzica, sa ma plimb prin parc, sa dansez, sa calatoresc, sa-mi fac prieteni

14. Bani de buzunar?

Munca si de la parinti

15. Dorinta?

Hmmm…sunt multe. Dar cea mai mare este sa ajung in Egipt sa vad piramidele si Sfinxul.

16. Vise?

Multe…mult prea multe!

17. Numar norocos?

3 si 5

18.  Ai vrea sa revezi?

Conteaza?

19. Sentimentul cel mai pretuit?

Sinceritatea, dragostea, modestia si prietenia

20. Ai animale de casa?

Am avut destule: puisori, papagali, caine, pisica, hamster, pesti….iar momentan, am un chihuahua de 8 ani pe care il iubesc enorm de mult si de care imi este foarte dor :X:X:X

21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?

Ziua in care m-am nascut.

Dau leapsa mai departe la Elle si Adriana.

Lasă un răspuns

