Violenta in scoli

Am observat ca pe zi ce trece incepe sa fie la moda treaba asta cu bataia in scoli. Ca se bat elevii intre ei sau elevii cu profesorii nu mai conteaza. Se presupune ca te duci sa faci o scoala pentru educatie in primul rand, pentru a socialiaza, pentru a invata sa te comporti, etc. De-a lungul timpului am auzit, am citit despre fel de fel de cazuri de violenta in scoli. Unele de mica amploare, altele de amploare mai mare. Dar asta nu conteaza, toate sunt la fel de grave. Am avut cateva ocazii in care eu am fost martora la astfel de secvente in scoala in care invatam si chiar in clasa in care invatam, intre colegii mei.

Dar, ascultand stirile, am ramas socata de un caz din Timidoara, in care doi elevi in clasa a XI-a au fost injunghiati, zilele trecute de un coleg inarmat cu un cutit, dupa ce au avut o discutie aprinsa.

Potrivit primelor informatii, agresorul este coleg de scoala cu cei doi raniti. Tanarul a fugit de la fata locului , fiind cautat de politisti. Agresorul a fost gasit in 5 minute de la comiterea atacului. ( mi-e greu sa cred ca ” oamenii legii ” au fost atat de rapizi dar fie). Echipajul ambulantei a ajuns imediat la fata locului, iar starea celor doi nu este foarte grava.

In concluzie: de cand am ajuns sa ne comportam ca niste animale in jungla? Ca un leu furios ce tocmai a iesit din cusca de la zoo? De cand societatea a ajuns sa nu mai fie o societate normala? Cine suntem de fapt?

Daca stiti sa-mi raspundeti la aceste intrebari, va rog, nu ezitati sa o faceti.

4 gânduri despre “Violenta in scoli

  1. Adevarul este ca profesorii care predau evolutia isi fac treaba foarte bine, altfel nu s-ar fi ajuns in situatia asta. Pacat.

  2. din pacate da.nimeni nu-si mai face meseria asa cum trebuie. sunt la facultate si pot sa zic ca am avut doar 3 profesori care isi faceau cu adevarat treaba pana acum.

Lasă un răspuns

