Ce vorbesti cu fata pe mess ca sa o agati?

:=)) :=)) :=)) Asa am reactionat cand am vazut treaba asta. :=))

Cineva ( un retardat,clar!) a cautat chestia asta pe google si a ajuns pe blog-ul meu. Bai frate, chiar atat de multa prostie exista pe lumea asta? Nu-mi vine sa cred. Cum sa cauti asa ceva pe net?

Eminescu, Stefan cel Mare, Creanga, Caragiale, Mihai Viteazul nu mai stim cine sunt si ce au facut ei. Intr-un cuvant…sunt plictisitori si neinsemnati. Acum ce e la moda? Despre ce trebuie sa citim? Despre ce trebuie sa ne informam? Despre ultimul ” hit” al lui Gutza, Salam, Minune, despre etnobotanice ( cat mai costa, de unde sa le luam), despre cluburile de fitze ( cat mai e o masa sa ne facem rezervare pt sambata de peste 4 sapt; fac foame o luna, dar macar am masa in Bamboo), cu ce sa ma mai imbrac ( ” nu mai am haine deloc”, va suna cunoscut, nu?), sau  ce sa vorbesti cu fata pe mess ca sa o agati?

Imi pare rau ca nu stiu cine este persoana care a cautat asta, ca as fi tare curioasa sa-mi zica si mie ce a aflat. Nu de alta, dar daca tot e la moda, macar sa ne” modernizam” si noi.  Sa ne informam si noi ca e important, poate ne cade subiect la examen in sesiune.

Offf, ma doare capul cand vad atat prostie. De ce sunt astfel de oameni pe lumea asta? Nu va este rusine sa traiti, sa respirati?

9 gânduri despre “Ce vorbesti cu fata pe mess ca sa o agati?

  1. Dragul meu/ draga mea, ” anonim”, ti-as raspunde cu mare drag la intrebare, insa din pacate nu pot sa-mi dau seama care este intrebarea. Dupa felul in care mi-ai scris commentariul, imi dau seama ca scoala nu ti-a fost prea draga, iar gramatica nici atat, saraca de ea! Asa ca, imi permit sa-ti spun, ca o intrebare are la sfarsit „?”. Iar in comentariul tau nu exista acest semn de punctuatie. Asa ca…spune-mi tu, unde este intrebarea???

  2. Bai fratilor!!!!voi numa va bateti joc….santeti nesimptiti dea binelea…da macar raspundetii la intrebare!

  3. :))) ce tari is asea care dau comentari:))) :)))) voi cum ati ajuns bay aici:)) din greseala
    vai de voi frate dai comentari numai ca sa nu va faceti de ras in fata celui care a facut blogul

Lasă un răspuns

