Poezie fara nume

A mai trecut o zi si eu

Rostesc incet numele tau

Ca pe un descantec cunoscut

Menit sa ma faca sa uit

Sa uit ca nu-i nimic usor

Ca astazi urc, maine cobor

Poimane o iau de la-nceput

La goana spre necunoscut

Ce bine ar fi sa fii aici

In brate sa ma iei, sa-mi zici

Sa fiu puternica, sa lupt

Caci esti cu mine si-mi esti scut

Sa-mi spui apoi ca ma iubesti

Sa ma alinti, sa-mi spui povesti

Sa ma veghezi atunci cand dorm

Sa razi cand eu zambesc in somn

Mi-e dor de tine, dragul meu

De ce-am plecat? E atat de greu

Sa uit ce-a fost si sa-mi croiesc

Un alt destin si sa zambesc

Ma tot intreb daca-am gresit

Daca esti trist sau fericit

Eu oare cum sunt? Nu mai stiu…

Oricum, acum e prea tarziu.

A mai trecut o zi si eu

Rostesc incet numele tau

Ca pe-un descantec cunoscut

Menit sa ma faca sa uit.

by Adriana Popa

6 gânduri despre “Poezie fara nume

  1. da, sigur ca da…oi mai vedea io femei care stiu iubi cu adevarat cand or zbura camilele

  2. cei care il traiesc cu adevarat, de cele mai multe ori isi dau seama ca l-au trait cu adevarat abia dupa ce a trecut… destul de nepractic zic eu 🙂 ma rog, sunt cicalitor, la` sa fie dragoste si pace in lume.

Lasă un răspuns

