Boschetari in tramvai

Ma intorceam de la munca, in sfarsit LIBER! Eram fericita, abia asteptam sa ajung acasa. Eram cu scumpa mea colega, urcam noi in tramvai si cautam locuri libere. Cum bineinteles nu am gasit doua locuri unul langa altul, ne-am pus paralel una de cealalta. Mergem noi cateva statii si mai in fata se elibereaza doua scaune, unul langa altul.

Colega: ” Hai sa stam acolo!”

Eu: Hmmm, esti sigura?

Colega: ” Da, hai sa stam acolo ca sunt libere doua scaune.”

Eu: Bai, nu cred ca ai vrea asta, da fie, hai acolo.

De ce nu vroiam? Pai  simplu, vis-a-vis de noi era un boschetar si sincer, nu stiu de ce, dar aveam impresia ca nu o sa ne „sada” noua foarte bine aproape de el. Dar fie, hai sa-i fac pe plac colegei, pana la urma, ce puteam pati? Dar bineinteles, ca evenimentele nu s-au lasat asteptate, iar intuitia mea pentru a nu stiu  cata oara, nu m-a inselat. 😦

Nici nu ne asezam bine pe scaune, cand colega mea, beleste ochii la mine. :)) Eu foarte mandra: ” Ti-am spus ca nu vrei sa stai aici.”  OMG, deci….boscaul ala, nu mirosea frate….duhnea a hoit in ultimul hal 😦 Am zis ca-mi vars matele in tramvai. Pana si o mortaciune in stare acuta de putrefactie cred ca mirosea mai acceptabil decat el. Plus ca avea o privire de mare gigolo, niste unghii superbe de ziceai ca a arat cu ele si bineinteles ca le utiliza in spargerea unor seminte pe care le scuipa foarte elegant in tramvai. Colega mea s-a albit la fata mititica, dar deh, ce sa-i fac…ea a vrut acolo. Cand surpriza, ce sa vezi…boschetarul incearca una din vechile tehnici de agatat cu noi :))

Boschetarul: ” Caaaat, caaat, caaaat, caaaat….e ceasul?”

Colega ( belind ochii si mai si la mine): ” Ce vrea?”

Boschetarul: ” Caaaaat, caaaaat, caaaaat, caaaat….e ceasul?”

Colega: ” 21:00″ si se intoarce la mine: „OMG, hai dreaq sa coboram ca am ajuns la Plazza”

Din fata tramvaiului am ajuns tocmai in spate si tot nu puteam respira bine. Imputise dreaq tot tramvaiul. Acu`, ma gandeam sa fac misto de colega, doar ce aveam si eu de facut mai bun?

Eu: Si, ti-a placut atmosfera, mai vrei acolo?

Colega: ” Da-l dreaq, in ce hal putea, nu mai puteam respira. Bine ca am ajuns!”

Eu: ” A pus ochii pe tine” :))

Colega: ” Taci fai, nu mai fa misto, dreaq nici nu intelegeam ce vroiam”

Eu: Ce ai zis cand ai vazut ca am ajuns la Plazza? Ca l-ai prins pe D-zeu de picior? :))

Colega: ” Da, clar!” :)))

Si intr-adevar, chiar il prinsesem pe D-zeu de picior. Cand am coborat din tramvai am tras aer puternic in piept, aveam nevoie. Mai ales ca plouase si era foarte bine afara.

Cred ca ar fi cazul sa facem o plangere la domnu` Basescu, sa ia niste masuri in privinta boscailor astora, nu credeti? Ma gandesc cu groaza ca astazi erau – cateva grade afara si plouase si era bine, dar cand o sa fie +40 de grade, ce dreaq mai facem? Murim? Cred ca avem foarte multe sanse. 😦

Apropo…oare boschetarul ala avea bilet sau poate un abonament ceva?

9 gânduri despre “Boschetari in tramvai

  1. Pentru ce bilet, pentru coditiile pe care ni le ofera RATB-ul, nu domnisoara, in niciun caz. Atunci cand voi avea conditii cat de cat civilizate de a calatorii cu tramvaiul sau autobuzul atunci imi voi cumpara bilet.

  2. si cine s-ar ocupa de asta? pe basescu nu-l intereseaza, clar. el se plimba cu limuzina nu cu tramvaiul, asa ca n-are de unde sti ca sa ne inteleaa:(

  3. clar ca nu avea 😆
    si eu mai umblu fara bilet pe tramvai , dar atunci un boschetar?…
    cea mai buna solutie ar fi niste dusuri publice 🙂 si tone de sapun lichid clar.

  4. Ai pretentii sa aiba bilet sau abonament? :)))))
    Boschetaru asta ca si ceilalti erau in „suc propriu” deaia mirosea asa bine :))
    Astia care au un iz specific sunt castgati ca nu ii baga nimeni in seama…crezi ca controlorii ii apuca de o mana sa ii dea jos?

  5. Uau, am vazut io bine ?! M-ai pupat ?? 😛 Ma bucur mult ca te-am binedispus, macar tu sa razi, ca eu plang… Mersi pentru apreciere, si io te pup :* :* :*

Lasă un răspuns

