Analfabeti

Am fost foarte prost surprinsa sa vad ca pe blog-ul meu intra si tot felul de retardati. Cineva a cautat pe google: ” curva la exzamen la scoala de soferi” si a ajuns pe blog-ul meu. Imi place ca tipul/a ( dar nu stiu de ce am impresia ca e un tip ) stie ce vrea, cauta curve, in schimb, el e certat grav cu gramatica.

Deci, dragii mei asta nu e un blog de analfabeti, asta in primul rand…asa…pentru cultura voastra. In concluzie, nu aveti ce cauta aici daca nu aveti minime cunostinte de gramatica si limba romana pentru ca daca este sa urasc ceva pe lumea asta din tot sufletul, cu siguranta este prostia. Deci va rog, nu am nevoie de vizitele tuturor retarzilor, nu de alta, dar mi-e mila de voi ca s-ar putea sa nu prea intelegeti ce e pe aici. 😉

Multumesc pentru intelegere!

2 gânduri despre “Analfabeti

Lasă un răspuns

