Angajari

Esti tanar, esti student si iti cauti un loc de munca. Problema este ca nu prea gasesti. Si motivele sunt multe. Insa cel mai des intalnita este problema experientei. N – am sa inteleg niciodata treaba asta. De unde mama dreaq sa ai experienta cand tu ai 20 de ani si nici macar n-ai terminat facultatea? De ce sunt atat de absurzi unii angajatori? Inca n-am reusit sa gasesc raspuns la aceste intrebari, poate ma ajutati voi.

Ma uitam pe net zilele astea si am gasit un articol foarte interesant. Cica: ” Multinationalele pun la bataie 2000 de job-uri pentru tinerii fara experienta.” Wow, am trait sa o vad si pe asta! Creu de crezut.

Am citit pe acolo si uite ce am aflat: ” Tinerii la inceput de cariera pot aplica pentru 2000 de locuri de munca in domenii ca:  asigurari, banci, productie, industrie, inginerie, comert si vanzari in zilele de 7-8 mai in cadrul Targului International al Absolventilor 2010.

Aproximativ 52% din job-uri se adreseaza absolventilor de studii superioare, in timp ce 48% vizeaza persoanele cu studii medii.

Targul va avea loc la sala Drepturilor Omului, la Palatul Parlamentului”

Asa ca, dragii mei….multa bafta in gasirea unui job!

11 gânduri despre “Angajari

  1. scumpa mea, eu de cativa ani tot aceeasi problema am..si e din ce in ce mai greu. pai de unde pula mea experienta pe vremuri din astea? cand nici macar nu ai ce lucra?

  2. nu o sa ma inscriu la multinationale, dar pana mea, fac facultate de management financiar, finante banci….si sincer, de pe acum m-am izbit de treaba asta cu experienta:(

  3. pai da ce, tu dupa faculta te inscrii in plantatiile alea multinationale??? nu frumoaso…iti cauti ceva mai serios

  4. Da io ce tot vorbeam??? Alea is pt sclavi… Numa intereseaza-te sa vezi ce se intampla in astfel de firme..

  5. pe criza nici nu are rost. ce activitate crezi tu ca ar merge, cand zilnic se desfiinteaza mii de firme?

Lasă un răspuns

