Cum sa agati pe mess?

Hmmm, hai sa vedem care e noua tehnica de agatat pe mess. O sa numesc personajele simplu: ” el ” si ” ea”. Conversatia este luata dintr`o arhiva, deci…e adevarata. Dar, n`are rost sa fac publice numele persoanelor.  Arhiva e din data de 17 aprilie 2010. Asa ca…sa vedem:

El: Ce face printesa? 🙂 Ce faci graso?

Ea: Bine 😀

El: Ziceai ca ne vedem si noi.

Ea: Pai ne vedem.

El: Pwei…knd?

Ea: Intr-o viata viitoare, vrei? Nu suna tentant?

El: [-X

Ea: Pai, de ce?

El: Pwei asa

Ea: Nu stii ce-i frumos, nu stii ce pierzi 😀

El: Pfffff

Ea: Adica, daca tot insisti sa ne vedem eu aleg locul, ora, nu ti se pare normal?

El: [-X   Eu aleg

Ea: Ia, uimeste-ma

El: Pwei si deci….iesim la o plimbarik prin oras papam ceva, bem ceva:) Dupa te duc de unde team luat. Depoul Cora.

Ea: Pai si deci…..NU!

El: Pwei de ce nu?

Ea: Si unde vrei sa ma duci la papat? Si ce?

El: Pwei asta nu mai conteaza

Ea: Pai, cum sa nu conteze? Daca-mi dai shaorma la dristor? O consideri ca pe o cina romantica?

El: Pffff….asa mult iti place shaormele?

Ea: Nu draga, nu-mi PLAC shaormele.

El: Pffff. Pwei din cate vad eu tu esti cu caterinca. Ce ma chinui eu cu tine. Kand tu vb cu lumea pe facebook ala. Eu baiat de casa. Nu ca tine fata umblareata. Ce dreaq.

Ea: Ce legatura are facebook-ul ca nu inteleg?

El: Pwei cum ce legatura are? Conversati placute. Nebuni dalea.

Ea: Tot nu m-ai lamurit. Ce lagatura are cu cine?

El: Pwei pana mea

Ea: Pai pana ta ce?

El: Toate au cate o legatura

Ea: Pai, lamureste-ma

El: Pwei sti, eu daca e sa te iubesc u o sa ma inseli. Si nu se poate.Sti eu sunt baiat de casa nu ca tine umblareata. Va trebui sa te schimbi. K sa iti mearga bine in viata ta.

Ea:  Ce tot vorbesti mah atata de fata umblareata? M-ai vazut o data si vorbesti de parca m-ai cunoaste de ani.

El: Ne cunoastem de multi ani de zile. Si tu faci ce vrei din tine.

Ea: Oooo,daaaa. Romantic. Mai tii minte comment-ul ala care ti l-am lasat pe facebook? http://www.cocalari.com? Inca imi mentin parerea. Nu ma agati cu versuri de manele si cu shaorme la dristor. Crede-ma.

El: Agat dar tigancushe. Eu sincer nam fost cu nici o fata la shaorma.:D. Un fleac.

Ea: Ai lipici la tigancuse? Vezi ca-s romanca, ai gresit pista.

El: Stiu ce esti tiam vazut culoarea.Adick. Picmentu.

Ea: Dar unde le-ai dus pe fete? Acasa sa se uite la taraf si sa manance carnaciori de bere?

El: Am eu treaba dastea. Pai depinde de care fete zici.

Ea: Alea de zici tu ca le inviti in oras.

El: Serios ai vrea sa te scot la un restaurant?

Ea: Unde le inviti?

El: Pe malul dambovitei.

Ea: La un pescuit?

El: Pfff. Nu zici rau. Bine ca meai amintit. Luni ma duc la peste :))) sal sun pe vecinu meu sa pregateasca unditele.

Ea: Te duci la peste sa-ti dea fete sa le duci pe  malul Dambovitei?

El: Mai bine ziceai k ma duc sa fiu PESTE? Ca sunt obijnuit si cu dastea. Un fleac.

Ea: Tu ma innebunesti :))

El: De cap.Stiu

Ea: Huh, in sfarsit te-ai prins si tu. Cum ramane cu pestele ala pe malul Dambovitei?

El: Pwei. Cum sa ramana. Cum vrei tu. Hai k vb. Ma pun sa dorm. Ca maine ma duc la munca. O seara buna si nebuna ca tine.

Va urma….

Lasă un răspuns

