Cum sa agati pe mess? part II

Sa vedem in continuare si arhiva din 18.aprilie. 2010. Aceleasi personaje.

El: Cf mey. Buna

Ea: Bine. Tu ce faci?

El: Uite si eu abia am ajuns acasa.

Ea: Aha, interesant. Ai fost la agatat?

El: La munca sa ma bata mama.

Ea: Cu ce?

El: Cu bata 😛

Ea: E bun. Si acum ce faci? Te-ai pus pe agatat?

El: Sa ma bata mama. Imi asezam si eu banii. Nebuniile mele.

Ea: Aaa, ai multi sa inteleg? De trebuie asezati?

El: Pwei

Ea: Pai ce?

El: Pwei daca am ii mai si asez

Ea: Si daca nu-i ai?

El: Pwei na duminik e zi dee salariu la mine

Ea: Si ako iti permiti sa  scoti fetele la shaorme sau pe malul Dambovitei la pescuit, ca tot a dat caldura?

El: Pwei nu. Acum nu mai scot nici fetele la pescuit. Ma duc la femei in pula goala clar.

Ea: Ai cu ce sa te duci? Si daca te duci ce-ai sa faci?

El: O muie clara

Ea: Cui?

El: Depinde ce gasesc pe traseu. Hata crezi ca eu mas ruga de tine?

Ea: Te duci la traseiste, ca doar ai luat banii ce dreaq :)) Vezi…daca esti naspa? Nu trag femeile la tine. Trebuie sa le platesti.

El: Bagamias pula in ele de femei. K stiu k toate sunt tarfe. Bani sa dau ca sa fut. Niciodata.

Ea: Pai nu ziceai mai devreme ca te duci la fete si sa vezi ce gasesti pe traseu?

El: Pwei daca umblu cu scuteru tot gasesc ceva. Dar nu dau bani pentru ca toate sunt tarfe :=))

Ea: Asa e mai nou? O tura cu scuterul? Nu mai merge cu shaormele?:))

El: Pwei dupa scuter dai o muie linistit.

Ea: Pai daca tot zici ca toate femeile sunt tarfe, fara suparare, dar o faci si pe mama ta tarfa.

El: Pwei toate sunt. Pana si mama si sormea si toate femeile.

Ea: Pai vezi tu….din ea ai iesit. Si tu o faci tarfa? Frumoasa educatie. Nu ti-as mai da mancare cu lunile sa fii copilul meu.

El: Pwei asa sunteti voi tarancele

Ea: Vorbeste oraseanul din tine acuma? Esti tu taran, pe bune.

El: Nai sanse. Adio

Ea: Looser!

Deci….frateeeeeeee, impuscati`va  in cap, ca o sa faceti un mare bine umanitatii, retardatilor!!!

5 thoughts on “Cum sa agati pe mess? part II

Leave a comment