Cocalari

Eram la munca intr`una din cele mai grele si plictisitoare zile ale mele. Luasem o promotie la Head&Shoulders intr`un Selgros din Bucuresti. Promotia era bazata pe doua lucruri. In primul rand se ofereau premii, adica trebuia sa prostesc omul sa cumpere cat mai multe sampoane pentru a primi cadou diverse prostii, iar in al doilea rand trebuia sa facem un fel de test clientilor pentru a verifica sanatatea scalpului acestui. Mai pe romaneste, trebuia sa paduchim clientii. Testul se facea pe baza unui program de pe laptop. In mare, cam asta aveam de facut.

Si, la un moment dat, se apropie de raft doi potentiali clienti. Ma uitam la ei. Parca erau Stan si Bran. Bran… un munte de om, ii curgea slanina de pe el si i se vedea curu` din cauza curelei care sub presiunea suncilor nu mai facea fata. Avea cateva urme de par blond pe chelie si impingea de zor un carucior plin de pulpe, piept de pui, mici si diverse altfel de lucuri si bineinteles, nu puteau lipsi baxurile de bere.

Celalalat, Stan…era o scobitoare de om, de abia se tinea pe picioare. Se invartea ca titirezul pe acolo si se uita in toate partile de parca era aterizat din spatiu. Era foarte mandru, ca doar stii cum e: prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. :)) Avea o palarie asezata tantos pe urmele alea de cap:))

Cu toate ca erau 2 rafturi pline de sampoane, pe marimi, pe culori, pe arome, pt diverse pb, idiotul, Bran vine la mine si ma intreaba: ” Nu te supara, unde`s sampoanele?” Wtf? Asta`i chior? Imi zic in gand, dar ca o draguta ce sunt, ii zic politicos: ” Chiar in fata dvs!”. Incepe sa`mi arate fasolea:” Aaaa, nu le`am vazut!”. Cum dreaq sa nu le vezi? Ma rog, daca stai cu nasul pe sus e normal sa nu le vezi.

Se duce in directia unde i`am aratat, isi pune in cos ceva si se intoarce spre mine. Ca o dragutza ce sunt, dupa cum spuneam, il invit sa faca un test gratuit. In momentul ala, beleste niste ochi la mine, gen…am eu nevoie de test si mai ales gratuit? :)) Si, dupa cum ma asteptam, imi da duma: ” Nu am nevoie, ca eu nu folosesc prostii de sampoane de astea, eu imi iau de ala la 1 mil, de fitze, Lancome de ala sau cum se cheama, nu prostii de astea!”

Wow, omul folosea Lancome…cik…dar habar n`avea cum se cheama :=)) Ce romantic! Si curioasa, trag cu ochiul in cosul lui, sa vad ce dreaq si`a luat din raft. Si nu cred ca mai era nevoie sa raman surprinsa, dar din pacate s`a intamplat. Isi cumparase cateva seturi de sampon Wash&Go la pliculet. :))) Cred si eu…la cat par (nu) avea pe cap alea ii ajungeau vreo 2 ani.

Concluzia mea: Greu e traiul pe acest pamant cand e plin de cocalari infecti de gen`ul asta.:( Dar, din pacate nu avem ce face decat sa`i ignoram sau in cazul in care se intampla sa conversam cu ei, sa`i suportam.

Lasă un răspuns

