Aventuri in 41

Ma intorceam de la munca intr`una din cele mai plictisitoare si naspa zile pe care le aveam. Ma grabesc sa urc in 41, abia asteptam sa ajung. Urc si ma asez foarte aproape de usa, doar aveam de mers o statie. Si cum stateam eu bine – merci, cu gandurile mele, ma simteam privita foarte insistent. Intorc capul in directia respectiva si vad doi baieti. Intr`adevar, se uitau la mine, nu m`am inselat.

Si in momentul ala,unul din ei incepe: ” Ce buna esti…ce ti`as face!”, ” Da` ce bine arati, m`ai vrajit, esti numai buna de….” nu mai continui replica k e rushinos;)). ” Tie trebuie sa`ti fac cunostinta cu frate`miu, esti numai buna pt el, sa vezi ce ti`ar face” si tot continua sa manance kkt acolo.

Eu ma uitam la el in continuu, dar nu schitam nici un gest, eram  prea obosita si plictisita ca sa stau sa ma pun in gura cu toti idiotii in tramvai. Asa ca, m`am intors frumos si am continuat sa ma uit pe geam.

Inca il mai auzeam , de undeva din spate. Aceiasi voce plictisitoare care continua sa spuna ce cur misto am si ca ce buna sunt. Imi era indiferent, nu`i mai dadeam importanta.

Numai bine, am ajuns la destinatie si  am coborat nefiind nevoita sa mai aud astfel de replici.

Lasă un răspuns

