Amintiri horror part II

Intram noi in casa, pe vremea aia var`mea dormea la mine, fiind speriate de bombe. Gafaiam grav si eram albe la fata. Mama cand ne`a vazut s`a speriat. Ce s`a intamplat? I i povestim noi cu lux de amanunte, doar il stia pe nebun si stia de ce e in stare. Pana aici i`a fost, gata! Se adunase prea multe, trebuia sa i se infunde odata si odata.

A doua zi, umbla ai mei din usa in usa pentru a strange semnaturi. Facem plangere la politie. Se aduna toti ca la sfat la mine acasa. Vecini,  noi, copii ce stateam in fata blocului. Semneaza toata lumea si mergem la  politie. La jumatate de h isi fac aparitia distinsii oameni ai legii la noi la usa. Explicam noi ce si cum, aveau de ascultat saracii, aproape toti de pe scara eram adunati. Si se duce la idiot la usa si ii face o invitatie la sectie. Trece ziua, se lasa seara.

Pe la vreo 1:00 noaptea, stateam in casa cu ai mei si cu var`mea. Si deodata, boom in usa de la intrare, de doua ori chiar. Ce dreaq se intampla? Am sarit toti ca arsi. Se duc ai mei la usa si deschid. Idiotul, vecinul bineinteles, sa`mi rupa usa. Urla ca nebunul pe scara de iesise toti vecinii. Ce ii trebuia? Unde`i stergatorul de la masina, ca l`am rupt eu. :O Wtf? Ce treaba aveam eu cu stergatorul lui? La cate patisem din cauza lui, asta mai lipsea. Se duce el a doua zi la politie si face plangere impotriva mea. Cum ca eu i`am rupt stergatorul la masina.:( OMG! Ma trezesc cu politia la usa, imi faceau si mie o invitatie la sectie. 😦 Va dati seama ce periculoasa eram , ma cauta politia acasa. :))

Cum eram minora, a trebuit sa  merg cu parintii. Am povestit cu lux de amanunte, tot ce s-a intamplat. Cum m`a batut de atatea ori, cum a fugit dupa noi si ne`a amenintat, cum urla pe scara ca handicapatul, etc. Aveam vreo 5 pagini in declaratia aia scrise. Aveau de citit oamenii. Si uite asa, cateva zile la rand, au fost chemati toti vecinii la sectie pentru declaratii.

Rezultatul? A primit o amenda usturatoare si avertisment. El oricum mai avea multe, era client vechi  al politiei. Si mai primise un avertisment pentru ca il atacase pe tac`su cu sapa, nah…ca la moldoveni. :)) Cert e, ca la urmatoarea abatere, il asteptau niste ani grei la mititica. Pericol public! :))

De la aceasta intamplare, de cate ori il vedeam fugeam cat ma tineau picioarele. Mi`am schimbat si drumul spre casa, imi era frica sa nu arunce cu ceva pe mine de la geam. Traiam intr`o continua frica din cauza lui.

Oricum, multumesc Lui Dumnezeu, ca am scapat de el. S`a mutat din bloc si tare bine a mai facut. Ca ne`a terorizat ani la rand si pe noi dar si pe vecini.

2 gânduri despre “Amintiri horror part II

Lasă un răspuns

