Poveste part II

Mda, dupa cum am povestit in post`ul anterior despre ” iubirea vietii mele” ramasesem sa incep sa invat araba, iar el romana.

Stateam si ma gandeam…la ce dreaq imi trebuie mie araba? Poate doar asa, sa stiu o limba internationala mai speciala si de unde o poti invata cel mai bine decat de la un arab? Dar in rest…? La ce mi`ar fi fost de folos? Oricum, n-am de gand sa ma duc intr-o tara araba, poate doar in vizita, dar atat. Nu cum isi facea sperante dragul meu musulman, dupa o seara de stat impreuna, ca o sa devin sotia lui. A innebunit omul! Mi`a zis ” wife” ??? wtf? A luat`o razna. Decat sa ma vad imbrobodita din cap pana in picioare cu  unul de asta langa mine, prefer sa raman nemaritata :))

Oricum, a fost interesanta intalnirea asta, am invatat lucruri noi, despre altfel de  oameni, alte traditii, alte locuri, alte mentalitati, era…altceva. El, a fost un dragut cu mine. Nu stiu daca neaparat pentru ca asa este el, pentru ca e chestia aia de inceput sau pentru ca nu ma cunostea, cert este ca a fost un dragut si mi`a placut.

Am ramas prieteni, mai vorbim din cand in cand…cam greu ce`i drept, dar incercam sa invatam…limbi…straine:)) E o etapa noua, o chestie pe cat de interesanta  pe atat de ciudata. Dar merita si imi place!

في الآونة الأخي!

3 gânduri despre “Poveste part II

  1. Ai invatat repede:))
    Ce scrie jos xD?
    Am ras la partea cu ‘wife?’ =))!
    Omg:-s.
    Pana la urma s-a terminat cu Happy End ^^!

Lasă un răspuns

