Educatie de mama

Acuma cateva zile, dupa vreo 28 de h nedormite si dupa o zi de munca grea, am mers in parc cu ” my bitch” pentru a ma relaxa  putin.

Ajungem noi in parc la Moghioros, toate bune si frumoase, cald afara, parcul plin. Ne`am plimbat ceva timp prin parc, pentru ca deh, vechea problema…nu gaseam banca! 😦 Dar nu facea nimic, ne mai dezmorteam si noi piciorele. Intr`un final, gasim si noi o banca libera pe care ne gandim sa ne asezam. Era o priveliste superba, langa apa, atat de frumos si de relaxant…

Stateam cu ea de vorba, despre una, despre alta…ca deh, la un moment dat ne`au ajuns si noua fitele la nas si n`am mai dat nici un semn de viata, nici eu dar nici ea, vreo 2 ani cam asa. Si vorba aia, stam la 2 pasi una de alta, dar ma rog…ce sa te faci cu orgoliul prostesc, face si el parte din noi? Si cum aveam noi multe de povestit, de parca era momentul ala cand te redescoperi, asa eram noi…ne redescopeream una pe cealalata, pe langa noi treceau fel de fel de oameni. Mai tineri, mai batrani, 1,2 sau in gasca, parinti cu copii, cupluri, fiecare cu treburile lui. Nu mi`a atras privirea nimeni in mod deosebit, pentru ca prea eram bagata in discutie si atenta la alte detalii. Doar iesisem in parc sa ma relaxez, nu sa urmaresc oamenii care trec pe langa mine, cu toate ca si asta cred ca ar fi un bun mod de relaxare.

In fine…

Cum stateam noi pe banca, ca doua zane ce suntem, in fata noastra se opreste o distinsa doamna cu fiica ei, care cred ca avea in jur de veo 4-5 ani. Fetita avea in mana o acadea ce o lingea de zor, murdarindu`se toata la gura. Ma uitam la ea, dar nu o vedeam, imi era indiferenta, asa ca mi`am vazut de treaba. Am constata ca imi era sete si duc bidonul de Cola la gura sa beau, cand, ce`mi aud urechile?! ” Ia vezi,poti s`o iei pe toata in guritza?”

Am ramas :O:O:O. ” poti s`o iei pe toata in guritza?” 😕 Ma uit in directia de unde venea intrebarea asta magnifica…si ce crezi, de unde venea? Din gura distinsei doamne. :))Isi invata fetita de 4 ani sa o ia in guritza…acadeaua desigur! 🙂 In secunda 2, eu si cu my bitch, am crezut ca pocnesc de ras, era sa ma inec si cu Cola din cauza ei. Cum sa`i zici asa ceva la copil? Radeam cu lacrimi :)) Dar, in veselia noastra, s`a gandit sa intervina cineva cu o replica de genul: ” Eeee, sa o ai tu toata pana in gat!” :O. Ni se adresa noua? Cand ma uit, stimabila doamna, incepuse sa`si continuie drumul, cu fetita de mana, pe care n`am apucat sa observ daca reusise sa o ia pe toata in guritza :))

Oricum, interesanta educatie, probabil ca la 14 ani fetita va veni acasa cu multe premii si diplome si i le va flutura pe sub ochi iubitei ei mame, doar deh…a invata`o meserie!

Stateam si vorbeam cu my bitch, dupa ce doamna s`a indepartat si ma gandeam ca la 4-5 ani, mama ma invata cum sa tin pixul in mana si sa scriu cu el, ma invata sa citesc, d`astea, nu cum sa o iau in gura. Dar nah, poate ca si noi ” tineretul de azi” suntem putin cam inapoiati, pentru ca imi dau seama ca meseria pana la urma se invata in familie si de la o varsta din ce in ce mai frageda, depinde acum de profilul fiecarei familii. Oricum, cred ca n`ar trebui sa mai fim asa surprinsi de ce avem o tara plina de cocalari si pitipoance, de curve si de analfabeti, noi vrem sa fim asa…ma rog, majoritatea!

4 gânduri despre “Educatie de mama

  1. nah, ce vrei? asta e lumea in care traim, din pacate. sunt curioasa la 14 ani ce ocupatii o sa aiba aceasta fetita, pacat ca probabil nu o sa o mai intalnesc niciodata.

  2. mama moderna :> :))
    unele se chinuie ca copila lor sa nu invete asa ceva , iar unele isi invata copila sa faca asta.

Lasă un răspuns

