Aere de vedeta

Tocmai ce m`am intors de la o filmare. S`a filmat videoclip`ul lui Stefan Banica Jr.

Am ajuns ieri in Buftea pe la ora 18:00. Toate bune si frumoase, eram tare fericita ca in sfarsit am ajuns, inghetasem de frig si mai sunt si racita. 😦 Deh…omul sanatos se imbolnaveste primavara! Se filma…casc eu gura pe acolo si imi caut un scaun liber pe care sa stau. Il gasesc, ma duc si ma asez in cel mai confortabil mod. Stau si ma uit pe acolo, discut cu colegii, cand ne vine si noua randul la pregatiri. Ma duc, ma schimb si ies la o tigara. Cand, ce vad? Sau mai bine zis, pe cine vad? Pe Alexandra! Cum care Alexandra? Pe Alexandra Craescu, fosta participanta Megastar! Ma duc, vobesc cu ea, una alta, ce mai face, ce mai e nou, d`astea. Am aflat ca face parte din band`ul lui Banica. Foarte tare, bravo ei, o admir mult pe fata asta, are o voce superba. :X

Cine naiba se gandea ca o sa dau peste ea acolo? Nu ne`am mai vazut de mai bine de 1 an. Am constatat atunci cat de mica este de fapt lumea.

In fine…ne vine si noua randul la fimat, toate bune si frumoase. Dupa ce am terminat cu filmarile, ne strangem toti la poze. Ca deh, ne mai relaxam si noi. Dupa ce am facut poze cu cativa de acolo, ma duc la Moga, marele regizor a lu` peste. Cand a auzit de poza, parca a auzit de dreaq. A inceput sa dea din cap intr`un mod necontrolat de ziceai ca are parkinson. Nu scotea nici un cuvant, doar dadea din cap ca handicapatul si se holba la mine. M`am uitat la el, foarte surprinsa de reactia lui. M`am intors pe calcaie si am plecat.  Ma gandeam: ce idiot! Mare cacat in ploaie si asta, nu mai poate de besini.

Intr`un final am reusit si noi sa plecam, era deja 4 dimineata si eram rupta de oboseala, foame si  frig.

Lasă un răspuns

