Sfarsit de poveste

Incerci sa ma uiti,

Eu te-am uitat de mult

Tu nu poti sa o faci

Eu cum as putea sa te ascult?

Vrei sa te astept,

Dar oare tu m-ai asteptat?

Atunci cand vroiai tot ce-a fost,

In uitare sa arunci,

Priveste acum, inima ta inca iubeste,

Dar nici tu nu stii cu adevarat ce isi doreste

Le pun in balanta,

Acum sunt in siguranta,

Faci ce vrei  ca acum nu mai impun nici o speranta,

Tot ce am asteptat din partea ta – sinceritate!

Minciuni ce mai tarziu s-au dovedit adevarate,

M-au facut sa incetez sa te mai caut, stii bine,

Ai fost singurul ce atunci a vrut sa se termine.

Acum esti un copil,

Spune-mi ce poate sa mai fie?

Cand eu nu am voie, dar tu esti plin de gelozie,

Ti-am mai spus, iti repet,

Stii ca nimic nu dureaza,

Doar din vorbe, faptele sunt tot ce mai conteaza.

Te-ai intors intr-un final la mine, ne impacam,

Dar vroiam sa pleci….

Asta era tot ce mai speram.

Sperante false, incarcate de aparenta,

Prea  multe fapte tratate cu indiferenta,

De catre tine, o stii prea bine, nu mai incerca,

Nu pentru viata mea, dar tu nu mai esti in ea.

Ai plecat, s-a terminat,

E timpul  s-o iei de la capat,

E timpul sa te porti de parca nu s-ar fi intamplat.

De fapt, tine minte cele doua cuvinte,

Sa stii,  ” Te iubesc”  de la mine nu vei mai auzi,

Nu vei mai simti ce ai simtit pentru mine, nu te minti,

Din minciuni nimic nu iese bine,

Lasa totul deoparte, e timpul sa treci peste,

Tot ce-a fost sa ramana o simpla poveste,

A trecut vremea cand spuneam: ” El este al meu!”

Acum nu mai suntem: ” noi”,

Acum suntem: ” tu si eu”.

4 gânduri despre “Sfarsit de poveste

Lasă un răspuns

