Poveste

Vreau sa va povestesc o perioada din viata mea. Mai exact vreo 6 luni. E o chestie, daca o pot numi asa, pe cat de amuzanta, pe atat de „?” wtf?

Eram undeva prin luna august, lucram prin zona Universitatii. Terminasem programul si ma indreptam spre casa.Cand, din directia opusa vad apropiindu-se o gasca de baieti. Nimic deosebit. Dar cand m-am apropiat de ei si i-am vazut mai bine, unul mi-a atras privirea. Foarte frumos tipul. Cam 1,86, brunet si niste ochi…niste ochi…verzi,superbi.  :X . A fost o chestie de moment, ne-am privit reciproc si fiecare si-a vazut de drum mai departe.

Din acel moment cateva zile m-am gandit numai la baiatul respectiv. Era prea frumos sa fie adevarat, dar totusi l-am vazut, in carne si oase, nu in poze, nu in povesti…

Trec zilele si intr-o dimineata ma indreptam cu pasi repezi spre facultate. Intru la metrou, cand ce sa vad…tipul pe scaun in fata mea. Am ramas :O .Dar, bineinteles, ca si prima data, ne-am vazut, dar fiecare si-a continuat drumul.

Trec iar zilele si din nou dau peste el, tot la metrou. Deja incepeam sa-mi pun un semn de intrebare. Dar mi-am vazut de treaba mai departe.

Dupa cateva luni, ies intr-o sambata, unde altundeva decat in club. Toate bune si frumoase, distractie, foarte tare atmosfera, cand ce sa vad…TIPUL! Deci nu-mi venea sa cred, sa fie oare asa mare coincidenta sau sa fie oare mana destinului. Evident, ca doi timizi ce eram, ne-am privit dar fiecare si-a vazut de treaba mai departe.

Ajung acasa, suparata nevoie mare, oare ce se intampla? Nu mai patisem niciodata asa ceva. Dar nah, cum viata este foarte imprevizibila si iti ofera surprize la tot pasul am zis ca nah…coincidenta.

Pana cand….la vreo 2 saptamani dupa ultimul eveniment, ies iar in club cu niste prieteni. Atmosfera misto, distractie, rasete, dantuieli, ca in orice club de altfel. Si cand intorc capul, hop! tipul.  Se pare ca ma urmarea la tot pasul. N-am mai stat pe ganduri si mi-am zis : clar, in seara asta nu-l mai las sa imi scape printre degete! Astfel, mi-am facut curaj si m-am dus la bar, unde statea el. Mi se parea aiurea sa ma bag in seama direct cu el, asa ca am intrat in vorba cu prietenul sau. Punand raul in fata, il intreb scurt, clar si la obiect : „Prietenul tau e cu iubita?”. Ce credeti ca-mi raspunde tipul?! „Do you speak English?”.

Boom! Exact ca o bomba mi-a cazut, pentru ca engleza mea de balta imi ridica un mare stalp in fata. Ce conversatie, ce sa ma inteleg cu el ?! :)) Apoi, vine o intrebare si mai interesanta : „Do you speak French?”. Alta bomba. Mi-a dat cu firma-n cap :)) .

Toate sperantele mele, toate iluziile si visele facute pana atunci mi se naruiau :(( Mama ei de engleza! :(( Pana la urma, fac pe dreaq in patru si intru in  conversatie cu frumuselul. Ne intelegem noi cat de cat, cu semne , cu greseli da` ma rog, important e ca ne-am inteles. Si bineinteles ca trebuia sa vina si a 3-a bomba. Am aflat cu stupoare ca era, nici mai mult nici mai putin decat…musulman! :((Cum se poate asa ceva? Atata timp, atatea sperante, toata asteptarea asta si toate sa se spulbere intr-o singura seara? Nu-mi venea sa cred.Hai ca peste engleza mai treci cum mai treci, se invata, dar ce te faci cu religia? Si mai ales cea musulmana?

In fine, am zis ca macar daca tot am reusit sa vorbesc cu el sa trec cu vederea acest amanunt atat de important pentru cateva ore. Si tipul, fiind si el in aceeasi situatie, foarte optimist din ce am putut observa, mi-o baga pe aia: ” eu te invat araba si tu ma inveti romana”.

Va urma….

6 gânduri despre “Poveste

  1. da, am inteles ce ai vrut sa zici si sunt perfect de acord cu tine, doar ca aici sunt mai multe probleme, in cazul asta. si daca va fi sa fie, vor trebui facute niste compromisuri, mult prea mari pt mine, pe care nu sunt dispusa sa le fac.

  2. E destin,clar:))!
    Si oricum,nimeni nu e perfect:-j
    Adica..in viziunea mea perfectiunea nu e perfecta.
    Sper sa ma intelegi:))

Lasă un răspuns

