Poem – Prima data pe internet

Va spun un lucru strict secret,

M-am abonat la internet!

In prima zi de stat pe chat,

9 gagici am agatat.

Si le-am chemat la 7 fix,

La barul din cartierul X,

Cand le-am zarit pe toate 9,

Doamne, parca am intrat la Zoo!

Prima-i bruneta cu parul drept,

Pe maini, pe fata si pe piept,

Si m-a privit zambind usor,

Trantita intr-un carucior.

A doua insa m-a uimit,

Cu nasul ei cel ascutit,

Putea sa taie castraveti,

Dintr-un judet in alt judet.

A treia mi-a ranjit cuminte,

Cu gura fara nici un dinte,

C-un jet de stropi s-a prezentat,

„Salut, sunt Silvia Scarlat!”.

A patra tipa cred c-avea,

Vreo 4 tone si ceva

Din fusta-i stramta de nailon,

Faceai 3 huse la camion.

Pe-a cincea n-o vedeam deloc,

Doua grisine-n varf c-un smoc,

Spre mine cand s-a indreptat,

De la efort a lesinat.

A 6-i buna, ma incita,

Insa de-a saptea e lipita,

Vai, ce mirifice fapturi!

Trei maini, un ochi si doua guri.

A opta arata beton,

Propitata-n carja si baston,

La 83 de ani si-un pic,

Mi-a zis c-ar vrea sa-i fiu gagic.

A noua tipa, dragii mei,

Te dizolvai in ochii ei,

„Eu sunt Marina”, mi-a soptit

O noapte-n intreaga ne-am iubit.

Acuma daca vreti sa stiti,

De ce am ochii obositi,

Si merg mai cracant putin,

Marina mea era….Marin!

4 gânduri despre “Poem – Prima data pe internet

Lasă un răspuns

