Welcome to Bucharest!

Acum aproape 2 ani de zile, intr-o noapte cu cerul plin de stele si cu luna plina, obosita fiind, m-am pus in pat la sforait. Cum s-ar spune, am adormit in Bacau si m-am trezit in Bucuresti.

Se presupune ca veneam sa ma inscriu la facultate. Dupa un drum lung printre balarii, aurolaci, cersetori, boschetari & Co., am ajuns si eu pe langa Cotroceni. Cand ziceam ca mai am 5 minute pana acasa, am mai facut 2 ceasuri :D. Se circula bara la bara, ca pe Autostrada Soarelui. Suspect as zice eu, mai ales ca era 1 noaptea.

Dupa cele 2 ceasuri de nervi si spume si clabuci, m-am trezit in fata blocului, unde erau 2 mandre intinse pe asfalt : una cu mana la „hais” si cealalta cu un picior la „cea”.  Marea Rosie de jur imprejur si diverse nimicuri – rujuri, genti, papuci, etc … . Bineinteles, nu lipseau distinsii oameni ai legii si jurnalistii.

Dupa aceasta scena magnifica, iubitii mei parinti, considerand ca era de ajuns ce am vazut, m-au pus sa pazesc bagajele in masina si sa-mi tin cainele la un pahar de vorba.

Intr-un final, am prins curaj si m-am dus sa casc gura. Nu de alta, dar ca o presupusa viitoare studenta la farmacie, m-am dus sa vad si eu un rinichi, un ficat, un plaman, de astea … . Dar, din pacate, am ajuns prea tarziu : Ambulanta mi-a luat-o inainte.

Ce sa zic?! Frumos mesaj de intampinare! „Welcome to Bucharest, Bianca!”

Un gând despre “Welcome to Bucharest!

Lasă un răspuns

