O zi de vara

O zi de vara, obisnuita ca oricare alta.

Dupa terminarea cursurilor, stateam cu cativa colegi la o tigara si la un pahar de vorba. Ce sa facem? Ce sa facem? Plictiseala simtindu-se in aer.

„Hai sa mergem la strand!”, vine unul cu aceasta idee geniala.

Am cazut toti de acord si am plecat fiecare in directii diferite pentru a ne pregati. Fiind lenea prea mare si timpul prea scurt cateva colege am mers la o alta colega pentru a ne pregati si pentru a nu mai pierde timpul aiurea. Ne-am aranjat noi, totul a fost gata la timp si am luat-o la picior pentru a ajunge la destinatie.

Insa, pe drum, una din ele a avut proasta idee sa mergem cu tramvaiul, cica sa ajungem mai repede. Tin sa mentionez ca mergem la strandul din Crangasi. Si cu ce alt tramvai puteam merge decat cu vestitul ” 41″. Proasta idee si sa va zic si de ce.

Avand in vedere ca era in jur de 16:00, cand toata lumea e in trafic, evident ca 41 era super full. Ne-am chinuit noi sa urcam, dar bineinteles ca n-am inaintat mai mult de 2 trepte si acolo stateam ca in cutia cu sardine. Ce sa mai…era de asteptat ca vom avea o calatorie mai mult decat placuta.

Si cum evenimentele nu se lasau asteptate, ce credeti? Colac peste pupaza, cand deja eram toata leoarca, uda pana la chiloti din cauza celor 40 de grade si a traficului intens care era la acea ora, un „domn”, foarte binevoitor de altfel, se tot impingea incercand sa-si faca loc in fata. Dar evident ca nu mai avea unde sa inainteze, un singur loc mai fiind liber si ala pe capota, ” ca miresele”:)

Vazand ca usor, usor isi pierde echilibrul, doar avem strazi in Romanica, ce mama naibii, dragul de el isi ridica gales mana incearcand sa se tina de bara care era amplasata fix langa mine. Prosta alegere.:(

In momentul ala, m-au trecut totii fiorii, mai ceva ca fiorii unui orgasm pe masura, m-am ingalbenit la fata, m-a luat o stare de lesin, ameteli de astea.:( Distinsul „domn” avea un parfum foarte imbietor. O combinatie de ceapa, cu grajdi, transpiratie si jeg nespalat de o vesnicie. Bleah! Probabil a dat o caruta de bani sa-l achizitioneze. Doriti sa mai stiti ca stateam cu nasul fix in dreptul subratului distinsului „domn”? De unde bineinteles ca puteam admira o padure impresionanta, bogata in arbori si arbusti, dar in cazul lui in latei si purici, poate si ceva  capuse.

Am crezut pe moment ca mi-a sosit sfarsitul, ca mi-a sunat ceasul!

Dar, incercand totusi sa supravietuiesc si luptandu-ma din rasputeri sa-mi tin respiratia, in sfarstit Dumnezeu mi-a ascultat rugile si  am ajuns in statie. In momentul cand s-au deschis usile, am crezut ca-L prind de picior. Aer….in sfarsit  aer!

Si, bineinteles ca inca vreo 2 statii le-am luat perpedes, nu de alta dar chiar imi ajunsese pe ziua aia.

Sfatul meu: Spalati-va in plm ca e 2 lei un sapun!  Aveti mila de nasucurile noastre!

3 gânduri despre “O zi de vara

Lasă un răspuns

